Biciklista

Térképes szaknévsor, a kerékpárszaküzletek országos térképe

Bringangyal

Utca, hsz.
1133 Budapest, Hegedűs Gyula 63
Budapest
Telefon
06205553884
Mobil
06205553884
Tevékenység
kerékpár javitás, felújítás, alkatrészek, használt bringák vétele-eladása
Nyitva tartás
H-P 08:00-18:00
Specialitások
mozgó szerviz, defektjavítás, telefonhívásra a helyszínre száguldunk, megragasztjuk a defektet, és már mehetsz is utadra.
Térkép
 
További adatlapok »
Értékelés
0 szavazat
Kedvenc:
0
Módosítva:
Soha
Megtekintések:
4353
  • Shimano 2020 – Színezd újra!
    A Shimano végre hozzá mert nyúlni a színekhez, ettől a szezontól végre nem csak feketét, fehéret, esetleg kéket használnak (kis túlzással). Örvendetes lépés, ráadásul a specializált célterületek köre is bővült, immár kifejezetten gravel és ebike cipőket is vásárolhatunk a japán gyártó palettájáról. Ha már az előző szószedetben a gravel fókuszt helyeztem előnybe, kezdjünk itt is az egyre népszerűbb kategóriával. Kiemelhető a RX8 cipő az új kategóriából, mely boás rögzítő rendszert, karbon talpat és súlymegtakarítást hoz a montis cipők ellenében. Valahol egy országúti és egy mtb cipő közt kell elképzelni, pont úgy, mint ahogy a gravel kerékpárokat is. A súlymegtakarítást a valamivel alacsonyabb bütyökprofillal, az elhagyott kapaszkodó stoplikkal és a kevésbé felnyúló sarokkal érték el. Ebike-kal tolod? Nem probléma, a Shimano ezt a szegmenst sem hagyja érintetlenül! Nem is csoda, hiszen egy olyan dinamikusan fejlődő szekció, amit hazai körülmények között fel sem tudunk dolgozni. Olyan mobilitási alternatívákat mutatnak be évről évre, amelyek valós reformot jelenthetnek városi utaink túlterheltségének enyhítésére. Arról nem beszélve, hogy a sportértéke is ugyanúgy megvan, még ha ezt sokak számára nehéz is elfogadni. Drága? Igen, az forintálisan. Megéri 30-40 éves fejjel, kis pocakkal elkezdeni mozogni? Igen, jó eséllyel el tudod kerülni az 50-es éveidre kialakuló keringési problémákat, megelőzhetsz egy szívinfarktust. Szóval drága? Az ET5-ös egy városi vonalra szánt, trendi megoldás ám a túrafelhasználás sem áll tőle messze. Különleges talpkialakítással érik el, hogy rendkívül kényelmes legyen séta közben, de mereven viselkedjen tekerés közben: a belső talp merevített az egyik irányban a jobb erőátvitelért, a másikban pedig hajlékonyabb, a gyalogfunkcióért. A külső talp gumírozott, bordázott, kiváló tapadást garantál a pedálon és a talajon egyaránt. Használata várhatóan a trekking, a commuter és a városi kerékpárosok körében lesz elterjedt. Az urban széria ennek lehet a kiegészítése, kellemes táskákat és szép cipellőket tartalmaz a kínálat. Az OffRoad vonal a “destruktív” kerékpározás szerelmeseit, mint az enduro, freeride, vagy downhill felhasználókat célozzák, ennek megfelelően megerősített kialakítással és SPD kompatibilitással. Országúton az S-Phyre prémium versenyruházat kapott néhány technológiai újítást, mint például a Zero-Drag kialakítású frontot, ujjakat és vállakat, mely kevesebb “drag” hatást vált ki (kevesebb levegőt húzunk magunk után). A nadrág pedig Kinetech szövésű anyagból készül, amely jóval könnyebb és tartósabb, mint a hagyományos kialakítás. Cipőből az RC9 alapjaira épülő, vad kék színben pompázó RC9T mutatkozott be, bár ez leginkább a Tokiói Olimpiára készülőket érintheti, mivel kifejezetten pályakerékpározáshoz fejlesztették, viszont az RC5, mely szintén az RC9-ből merít, de jóval pénztárca barátabb áron lesz elérhető, már a hazai keresletet is megszólíthatja. Emellett megjelent az Evolve széria, mely a hosszabb távú endurance felhasználókat célozza, valamivel lezserebb, kényelmesebb vonal. A ruházat 50-es faktorvédelmet biztosít a napsugárzással szemben, illetve praktikus zsebekkel is ellátták. Monti fronton az XC9 inspirálta Michelin talppal szerelt XC5 jelenti az újdonságot. Akárcsak a fentebb bemutatott RC5 esetében jóval kedvezőbb áron lehet a csúcskategóriára hajazó cipellő a lábunkon. Indoor: miért hagyná ki a Shimano a nagy népszerűségnek örvendő spinning felhasználókat? Nekik is kínál dedikáltan megoldást egészen a “tornatermi” verziótól a profi tréner szintig bezárólag. Ám a kiállítás fénypontját a zoknik jelentették, melyet ötletesen az ég felé fordított lábakon prezentáltak.   További információ: Paul Lange Magyarország Paul Lange Hungary Facebook
  • Hollandia a győztese az országúti VB történelem első vegyes váltó csapatidőfutamának
    Szeptember 22-én kezdetét vette az országúti világbajnokság Yorkshire-ben, az első napon a világbajnokságok történetében egy eddig még nem látott versenyszám, a vegyes váltó csapatidőfutam debütált, ahol a Hollandia szerezte meg az első helyet. Körülbelül másfél évvel ezelőtt olvashattuk a hírt, hogy 2019-től a kereskedelmi csapatok időfutamát egy másfajta időfutam fogja átvenni az országúti világbajnokságon. Az elején nem volt egyértelmű, hogy pontosan mire gondolnak a Nemzetközi Kerékpáros Szövetség döntéshozói, amikor vegyes csapatok időfutamáról beszéltek. Lassan körvonalazódtak a részletek és megtudhattuk a pontos szabályokat. Minden nemzet csapata egy 3 fős férfi és egy 3 fős női csapatból áll, elsőként a férfiak rajtolnak el, majd ahogy beér a férfi csapat 2. helyezettje a nők is elrajtolnak és az óra a 2. női versenyző célba érkezésével áll meg. Mindkét nem ugyanazt a körpályát teljesíti. A szakértők túl nagy jövőt nem jósoltak ennek a versenyszámnak, mert kevés nemzet képes egy ilyen ütőképes hatost kiállítani, mindezt úgy, hogy az egyéni időfutamban indulók versenyét ne zavarják meg,  ugyanis a nagy nevek közül kevesen vállalnak két időfutamot ilyen rövid időn belül. A VB első napja igazolni látta a szakértők véleményét, kevés nemzeti csapat nevezett a vb-re és ők sem a legerősebb felállásban álltak rajthoz, érdességképpen a szlovénoknál Roglic mondta vissza a szereplést az utolsó pillanatban. A versenyt a holland válogatott nyerte, a Bauke Mollema, Jos van Emden, Koen Bouwman, Lucinda Brand, Amy Pieters, Riejanne Markus alkotta hatos magabiztos győzelmet aratott a második helyezett Németország felett, bár azt meg kell jegyezni a német nők voltak a leggyorsabbak a női csapatok között, viszont Tony Martin mélyen a tőle vártak alatt teljesített. A harmadik helyet a sztárok nélkül felálló brit válogatott szerezte meg, amiben nagy szerepet játszott a negyedik helyezett olaszok balszerencséje, az olaszok egyik legjobb női versenyzője, Longo Borghini defektet kapott, ami súlyos másodpercekbe került a csapatnak. Eredmények: 1 The Netherlands 0:38:28 2 Germany 0:00:23 3 Great Britain 0:00:51 4 Italy 0:00:56 5 France 0:01:23 6 Switzerland 0:01:27 7 Slovenia 0:01:57 8 Denmark 0:02:04 9 Belgium 0:02:33 10 Spain 0:02:43 11 UCI World Cycling Centre 0:03:28
  • Kezdődik az országúti VB! – Programterv, kinek, mikor szurkolhatunk
    Szeptember 22. és 29. között Yorkshire ad otthont a 2019-es országúti világbajnokságnak, ahol a világ legjobbjai között rekord létszámú magyar versenyző is rajthoz fog állni. Érdemes lesz követni az eseményeket, izgalmas versenyt fogunk látni minden korosztályban, mi is rendszeresen fogunk jelentkezni beszámolókkal. Nézzük, hogy melyik futamot mikor rendezik és kiknek szurkolhatunk. Vasárnap a VB első napján egy új versenyszám debütál, a nemzeti vegyesváltó csapatidőfutamversenyét láthatjuk. A csapatok 3 férfi és 3 női versenyzőből állnak, akik külön-külön teszik meg a 14 km-es kört, pontosabban a férfi csapat 2. célba érkezője pillanatában rajtol el a 3 fős női csapat, és a 2. női célba érkezőnél áll meg az óra. Biztosan érdekes versenyt láthatunk majd, magyar csapat ebben a számban nem áll rajthoz. Szeptember 23-án a junior, azaz a WU19-U19 versenyzők időfutamára kerül sor. A lányok délelőtt rajtolnak és nekik 14 km lesz a táv, míg a fiúk délután 28 km-en versenyeznek. A fiúknál nem lesz magyar induló, a lányoknál viszont Jordán Dorka képviseli hazánkat. Kedden az U23-as férfiak és az elit nők küzdenek meg az időfutam világbajnoki címért. Mindkét kategóriának 30 km lesz táv. A nőknél magyar indulónak nem szurkolhatunk, az U23-as férfiaknál viszont rajthoz áll Valter Attila és Peák Barnabás is. Szerdán a királykategória, az elit férfiak időfutama következik. Az 54 km-es távon eredetileg indult volna magyar versenyzője Pelikán János személyében, de végül nem áll rajthoz. Ettől függetlenül biztosan óriási csata várható a világ a legjobbjai között. Csütörtökön ismét az U19-es fiúkra szegeződik a világ szeme, 148 km-es távon dől el, hogy ki lesz a junior férfi világbajnok. Ezen a napon hazánkat Bajorfi Ádám fogja képviselni. Péntek délelőtt a junior lányok 92 km-es távon mérkőznek meg a világbajnoki címért, itt Vas Kata Blankának és Jordán Dorkáért szoríthatunk. Délután az U23-as férfiak mezőnyversenye következik, ahol a 192 km-es távon 5 magyarnak is szurkolhatunk, az eredeti tervek szerint Peák Barnabás, Valter Attila, Dina Dániel, Karl Ádám és Fetter Erik fogja képviselni hazánkat. Valószínűleg ezen a napon számíthatunk a legjobb magyar eredményekre. Szeptember 28-án szombaton az lesz a kérdés, hogy az elit nőknél a 150 km-es távon képes lesz-e valaki megtörni a holland női válogatott egyeduralmát. Magyar induló itt nem lesz. Vasárnap a legnézettebb futamra kerül sor, mindenki az elit férfiak mezőnyversenyét várja, a 285 km-es, fél napon keresztül tartó verseny biztosan izgalmas végjátékot fog hozni. Hazánkat Dina Márton fogja képviselni. Az országúti VB programja: 09.22. 13:10 Vegyesváltó csapatidőfutam, 28 km 09.23. 10:10 WU19 nők időfutam, 14 km Magyar induló: Jordán Dorka 13:10 U19 férfiak időfutam, 28 km 09.24. 10:10 U23 férfiak időfutam, 30 km Magyar induló: Valter Attila, Peák Barnabás 14:40 Elit nők időfutam, 30 km 09.25. 13:10 Elit férfiak időfutam, 54 km 09.26. 12:10 U19 férfiak, 148 km Magyar induló: Bajorfi Ádám 09.27. 8:40 WU19 nők, 92 km Magyar induló: Vas Kata Blanka, Jordán Dorka 14:10 U23 férfiak, 192 km Magyar induló: Peák Barnabás, Valter Attila, Dina Dániel, Karl Ádám, Fetter Erik 09.28. 11.40 Elit nők, 150 km 09.29. 8.40 Elit férfiak, 285 km Magyar induló: Dina Márton    
  • Több mint kétezren vettek részt a Bringás Vándortáborokban
    A Magyar Kerékpárpáros Turisztikai Szövetség szervezésében idén nyáron is megrendezésre kerültek a Bringás vándortáborok, ahol több mint kétezer diák, hat tájegységen szelte át Magyarországot. Állami támogatással idén 2143 általános és középiskolás diák vehetett részt a balaton-felvidéki, a bükk-aggteleki, az észak-magyarországi, az őrségi, a körösök-völgyi és a felső-tiszai kerékpáros vándortáborokban, összesen 114 turnusban. A Bringásvándor program célja a sporton és a természetjáráson keresztül megvalósuló egészséges és környezettudatos életmód támogatása, de kiemelt cél az is, hogy a fiatalok országszerte megismerhessék Magyarország rejtett kincseit, értekeit; bővítve természetismeret-tárjukat, erősítve hazai identitásukat. A diákok előre megtervezett, biztonságos útvonalakon kerékpározhattak saját pedagógusaik kíséretében 15-25 fős csoportokban. A fiatalok a túra során 6 éjszakát tölthettek el kiépített táborhelyeken, egy-két naponkénti táborváltással. A túrák tájegységtől függően könnyebb és nehezebb útvonalon vezettek, 150-240 kilométeres távolságban. A kerékpározás mellett a gyerekek kulturális és élményprogramokon is részt vehettek, melyek a visszajelzések alapján kiválóak voltak. „Tavaly az őrségi útvonalat jártuk be, idén a Balaton-felvidékkel ismerkedünk meg. Hatalmas élmény újból a Bringásvándorral tekerni, köszönjük a lehetőséget a szervezőknek” – emelte ki beszámolójában az egyik kísérő pedagógus. A táborhetek lezártával a gyerekek kellően elfáradtak, de megannyi maradandó élményt szereztek, melyre egész életükben emlékezhetnek. „Mikor a célhoz érkeztünk a szülők tapsolva várták a gyerekeket, a könnyem is kicsordult a boldogságtól” – emlékezett vissza Dorottya, aki csoportjával az Észak-Magyarország rejtett kincseit fedezte fel. Az Aktív Magyarországért felelős kormánybiztosi szervezetnek, az Innovációs és Technológiai Minisztériumnak köszönhetően a kerékpárokat, a sisakokat és az egyéb felszereléseket a szervezők biztosították. A tábor kedvezményes díja pedig napi háromszori étkezést, szállást és a kulturális programok költségét tartalmazta. A programot jövőre is szeretnék folytatni. Érdemes már most előre jelentkezni, hiszen tavasszal, a regisztrációs csatorna megnyitását követően elsőként az előjelentkezést kitöltött csoportok értesülhetnek a jelentkezésről, illetve a részvétel feltételeiről. Előjelentkezés>> Weboldal: http://www.bringasvandor.hu/ Facebook: https://www.facebook.com/bringasvandor/

Biciklista szaknévsor

Saját fiók

Facebook