Biciklista

Térképes szaknévsor, a kerékpárszaküzletek országos térképe

Bringangyal

Utca, hsz.
1133 Budapest, Hegedűs Gyula 63
Budapest
Telefon
06205553884
Mobil
06205553884
Tevékenység
kerékpár javitás, felújítás, alkatrészek, használt bringák vétele-eladása
Nyitva tartás
H-P 08:00-18:00
Specialitások
mozgó szerviz, defektjavítás, telefonhívásra a helyszínre száguldunk, megragasztjuk a defektet, és már mehetsz is utadra.
Térkép
 
További adatlapok »
Értékelés
0 szavazat
Kedvenc:
0
Módosítva:
Soha
Megtekintések:
4433
  • Karácsonyi ajándékunk: Magyar kerékpárok könyv + Prémium Aprócsomag!
    Karácsonyi meglepetésünk Varsa Endre: Magyar kerékpárok című könyvének második bővített kiadása, mely vasárnap éjfélig különleges ajánlattal megvehető csak a Bikemagnál! A kerékpárgyártás bő 100 éves történetének megannyi érdekes részletét dolgozza fel Varsa Endre Magyar kerékpárok című könyvének második, bővített kiadása. A témát a veterán kerékpárok hazai szakértője nagy részletességgel dolgozza fel, ehhez pedig méltó formátum az igényes megjelenésű, képekkel gazdagon illusztrált keményfedeles kiadvány. Kötelező szakirodalom a régi kerékpárok, járművek iránt érdeklődőknek, mindazonáltal kellően olvasmányos ahhoz, hogy bármely hobbi bicajos számára lebilincselő legyen. Egyszóval kiváló ajándék szeretteinknek az év végi ünnepekre. A könyvben angol nyelvű összefoglalók és képaláírások is vannak, így akár külföldi bringás barátnak is örök darab! A könyv első része a kerékpár magyarországi megjelenésével, illetve a kerékpárgyártás kifejlődésével foglalkozik. Végig veszi közel a megannyi kisebb és nagyobb műhelyt, ahol kerékpárok készítésével foglalkoztak. Ráadásul példákat is láthatunk ezekre a szerző és egyéb kerékpárgyűjtő kollekciójából. A legendás Velvárt, Varga, Rajczy, Bécs és más masinákat elsőrangú kerékpárként emlegették Európa szerte. Szerzőnk ezután rátér a Csepelen létesült ipari méretekben előállított „drótszamarakra”, mindenekelőtt a Weiss Manfred művekből kikerülő példányokra. Ezzel pedig elindul a Csepel márka története, amely a mai napig meghatározó a hazai kerékpárkereskedelemben. Sokat tudhatunk meg a háború előtti Csepel modellekről, a Csodáról és társairól. Képet kapunk ezen felül a technológiai korszerűsítésekről, illetve a csepeli ipari telepen belüli üzemátalakításokról. Például a kezdetekben a mai szemmel nézve acél vízcsöveket használtak a kerékpárokhoz: az elterjedt falvastagság 2,3mm volt! Számos korszerűsítést követően a WM-művekben már képesek voltak ennek felével dolgozni, így a váz és villák tömege is hozzávetőleg megfeleződött. A termelés volumene folyamatosan emelkedett a háború előtt, a csúcs 8000 pedálhajtású Csepel kerékpár volt, amit jelentős számút robbanómotoros „dongó” egészített ki. A háború után az üzemek újjáépültek, a termelés ismét beindult, és az előállított darabszám 1962-ben elérte a 100.000-t. Sokan emlékezhetnek a Túra, Sport, Balaton, Tihany és számos egyéb modellre, amelyek a kerékpározás alapvető élményét biztosították a szocializmus szűkös évtizedei alatt. Érdekes adalék, hogy Csepelen az utolsó csavarig mindent helyben készítettek, tehát elmondható, hogy ezek a kerékpárok valóban 100%-ban magyar termékek. Habár a kisipari kerékpárkészítés a háború után háttérbe szorult, teljesen nem tűnt el. Erre jó példa a Velvárt, a Krétai és a Tarapcsák (Pajti Bá) által készített „finom” bicajok, amelyek döntően speciális igényekre, feladatokra készültek. A könyv természetesen a korszak egyedi versenykerékpárjaival is részletesen foglalkozik. A rendszerváltás utáni hazai kerékpárgyártás újabb izgalmas fejezet, benne a Mali, a Hungary:A, Yasec vagy a Gepida. Még  – a történelmi léptékkel – nemrég bemutatott Stringbike is helyet kapott a könyvben, így már nem is kerékpártörténti munkát, hanem a magyar kerékpárkészítés összegzését tarthatjuk kezünkben. Végezetül ott a rengeteg korabeli dokumentum, amit naphosszat lehet böngészni, hiszen a könyv több mint 240 oldal terjedelmű. Példaként említhetjük a veterán kerékpárok és alkatrészek katalógusadatait, képeit, technikai paramétereit, illetve árait. A függelékbe került adatbázisban szerepelnek a termelési számok és egyéb érdekességek. Ilyen mélységű és részletességű munkával nemigen találkozunk a nemzetközi kerékpáriparban sem, büszkeséggel tölti el a szerkesztőséget, hogy ez a könyv hazánkban, magyar nyelven jelent meg és nálunk kapható! A könyv szerzői kiadásban jelent meg és 5000 forintos áron kapható. Különleges ajánlatunk most vasárnap éjfélig: Rendeld meg a könyvet a Bikemag Aprón keresztül, ahol a Prémium Aprócsomag 90 kreditjének megvásárlásakor (4955 Ft) a könyvet ajándékba adjuk a csomaghoz és ingyenesen postázzuk! Megfordítva is igaz: most 4955 forintos áron Tiéd a könyv, ingyen postázva és ajándékba adunk mellé egy Prémium Aprócsomagot 90 kredittel! A könyvet a Bikemag Aprón erre a linkre kattintva tudod megrendelni, miután bejelentkeztél vagy regisztráltál az oldalra! Az ajánlat 2019. december 15-én 24.00-ig érvényes, addig tudod megrendelni és kifizetni bankkártyával vagy átutalással az oldalon. Az ajándék 90 kreditet a rendszer azonnal jóváírja a fizetést követően. A könyveket 2019. december 16-án hétfőn postázzuk elsőbbségi levélként, légpárnás borítékban, ezért keddi vagy szerdai kézbesítése várható a Magyar Postától. Mindenkinek kellemes karácsonyi készülődést kívánunk!
  • Tour de Hongrie: Erős kerettel érkezik az orosz sztárcsapat
    Örömel jelenthetjük be a 2020-as Tour de Hongrie második csapatát: először áll rajthoz a Magyar Körversenyen az oroszok legerősebb profi csapata, a Gazprom-RusVelo.     Egyre másra érkeznek a jelentkezések a Tour de Hongrie szervezőihez, akik a viadal tervei alapján (2021-ben a Pro Series nevű versenysorozatba kapcsolódni) World Tour- és prokontinentális együttesekkel szeretnék feltölteni a húszcsapatos rajtlistát. Az amerikai TREK-Segafredo World Tour-csapatának feliratkozása után megvan a második visszaigazolt nevezés is: Oroszország legerősebb kerékpáros klubja, a prokontinentális Gazprom-RusVelo is eljön a 2020-as Magyar Körversenyre.     A 2012-ben alapított RusVelo az Orosz Globális Kerékpáros Projekt keretében jött létre, azzal a céllal, hogy a legerősebb orosz országúti és pályaversenyzők – férfiak és nők – számára egyaránt világszínvonalú felkészülési és versenyzási lehetőséget biztosítson. A csapatfőnök Renat Hamidulin, a klub vezetőit Vjacseszlav Jekimov neve fémjelezte, a kétszeres egyéni időfutam olimpiai bajnok (2000, Sydney és 2004, Athén), többszörös pálya-világbajnok klasszis fénykorában a korszak kiemelkedő csapatát, a US Postalt erősítette. Ebben az évben már a Giro d’Italia- és Vuelta a Espana-győztes Gyenyisz Mencsov és a korábbi U23-as világbajnok, Giro-szakaszgyőztes Jevgenyij Petrov is sportigazgatóként dolgozott a klubnál.     A Gazpro-RusVelo egészen 2019-ig kizárólag orosz kerékpárosokból állt, de a csapat új kihívásokat keres, ezért 2020-ban már megerősített nemzetközi kerettel vág neki a versenyszezonnak. Az első „fecske” az olasz Mario Landi volt, aki augusztus elsejétől szerepelt néhány versenyen „gyakornokként” az oroszoknál, de a huszonhárom esztendős bringás nem győzte meg a csapat vezetőit. Akik az elmúlt hetekben kilenc versenyző érkezését jelentették be, öt olasz, három orosz és egy kazah kerékpáros csatlakozik az immár nemzetközivé váló együtteshez. Az oroszok közül Vjacseszlav Kuznyecov és Dmitrij Sztrahov a megszűnő Katusha-Alpecin World Tour-csapatából érkezik, de a 2018-as Arctic Race összetett győztese, Szergej Csernyeckij is éveken át tekert a Katusha, illetve az Astana színeiben.     A kazah Anton Kuzmin a „kis Astanából” jön, ebben az évben bronzérmes volt hazája bajnokságán. Az érkező olaszok közül négyen prokontinentális csapatban szerepeltek 2019-ben, közülük Damiano Cima és Marco Canola nyert már szakaszt a Giro d’Italián, Simone Velasco pedig ebben az évben megnyerte a HC-kategóriás Trofeo Laiguegliát, vagyis komoly erősítést jelenthetnek.     A Gazprom-RusVelo nem zárt kiemelkedő esztendőt, a csapat fiatal menője, a 2018-as Baby Giro-győztes Alekszandr Vlaszov megnyerte az orosz országúti bajnokságot, de őt az orosz csapat színeiben biztosan nem láthatjuk majd a Tour de Hongrie-n, esetleg a kazah Astana együttesében, 2020-ban ugyanis már a World Tour-klubban szerepel majd. Vlaszov nevéhez fűződött még egy szakaszgyőzelem az idei Osztrák Körversenyen, ezen kívül az oroszok tucatnyi Top10-es helyezéssel gyűjtögették a világranglistapontokat, jelenleg a harmincötödik helyen állnak a világranglistán.     A 41. Tour de Hongrie versenyére 2020. május 13. és 17. között kerül sor, az UCI 2.1-es kategóriájú viadalon a tervek szerint 20 csapat 140 versenyzője áll majd rajthoz.
  • Indul a nevezés a 2020-as Mapei Tour de Zalakarosra – Nevezz karácsonyig és nyerj bringás ajándékokat!
    Új weboldallal, új támogatókkal, kibővült expo területtel és a későbbiekben folyamatosan bemutatásra kerülő sok érdekes meglepetéssel várja a kerékpározás rajongóit a MAPEI Tour de Zalakaros  2020. június 19-21. között, ahol a Spirit Auto – ŠKODA maratoni táv (137 km), a Villtek 60 km-es országúti középtáv és a 33 km-es Karos Spa Kis-Balaton kerülő családi túra (14 éven aluliaknak ingyenes az indulás) megszokott útvonalain tekerhetnek a bringások a három napos zalai kerékpáros fesztivál zárásaként és csúcspontjaként vasárnap.  / FOTÓGALÉRIÁK kedvcsinálónak a 2019-es eseményről ITT/ Szombaton, azaz június 20-án a négy vagy öt fős céges csapatoknak 2020-ban is a Szabadics Ride Company Challenge lesz a kihívás, szintén 33 km-es távon, a korábbiaknál jobban felbővített rajtcsomaggal és exkluzívabb díjkiosztó vacsorával. A gyerekeknek szintén szombaton rendezik az izgalmas körpályán, több korcsoportban a Zobori Kid’s Ride by Kross versenyt, a nevezés minden  korcsoportnak INGYENES, a rajtszámmal pedig grátisz látogatható a Zobori Kalandpark is. Az összes futam rajtcsomagjának közös pontja, hogy a nevezők INGYENESEN látogathatják meg a zalakarosi élményfürdőt a teljes hétvége során egy alkalommal. A 2020-as MAPEI Tour de Zalakaros futamaira az internetes előnevezés elindult az esemény megújult, még könnyebben áttekinthető és modernizált weboldalán, ahol útvonal térképek, rajtcsomag információk  és mindegy egyéb korábbi archív elem is elérhető. Nevezésnél javasoljuk mindenkinek a leggyorsabb és legegyszerűbb módot, a bankkártyás online fizetést. Nevezz be karácsonyig a 2020-as MAPEI Tour de Zalakarosra és nyerj bringás ajándékokat! Azok az érdeklődők, akik 2019. december 20-ig beneveznek a 2020-as MAPEI Tour de Zalakaros bármelyik (Spirit Auto – ŠKODA maratoni táv (137 km), Villtek 60 km-es országúti középtáv, 33 km-es Karos Spa Kis-Balaton kerülő családi túra és öt fős céges csapatoknak a Szabadics Ride Company Challenge) futamára (kivéve az INGYENES gyerekversenyt) és a nevezési díjat eddig a dátumig át is utalják, sorsoláson vesznek részt. A sorsolás során három értékes kerékpáros ajándékot sorsolnak ki, melyek a következőek: 1. ajándék: Casco Activ 2 bukósisak: 29.900 Ft értékben 2. ajándék: High 5 kerékpáros energia csomag 6.190 Ft értékben 3. ajándék: Muc-Off Tisztító-Ápoló-Olajzó Készlet 5.990 Ft Értékben Bővebb információkat a nyereményekről itt találtok: http://tourdezalakaros.hu/nevezz-be-karacsonyig-a-2020-as-mapei-tour-de-zalakarosra-es-nyerj-bringas-ajandekokat/ A különböző futamok programjai és kiírásai: Spirit Auto – ŠKODA maratoni táv (137 km) Villtek 60 km-es országúti középtáv 33 km-es Karos Spa Kis-Balaton kerülő családi túra Szabadics Ride Company Challenge öt fős céges csapatoknak Zobori Kid’s Ride by KROSS gyerekverseny További elérhetőségek: – E-mail: info@tourdezalakaros.hu – Facebook: www.facebook.com/tourdekaros – Web: www.tourdezalakaros.hu
  • Megújult pályával vár a Kőbányai Bringapark Kupa
    December 15-én, vasárnap 13. alkalommal állhatnak rajthoz a cyclo-cross szakág kedvelői Budapesten, a Kőbányai Bringapark Kupán. A Cyclo-cross Magyar Kupasorozat utolsó állomására a versenyzőkön kívül a szurkolókat is várják a Sportligetbe. Szinte tökéletes cyclo-cross helyszín a Sportliget, ahol az elmúlt hat szezonban összesen tizenkét terepversenyt rendezett a Kőbányai Torna Club és a Vuelta Sportiroda. A Bringaparkban új pályát jelölnek ki a szervezők, de a több mint három kilométeres nyomvonalban továbbra is szerepel egy gokart pálya, egy szánkó domb, néhány palánk, egy meredek töltés és csúszós, technikás szakaszok. A rajt-cél egyenes a korábbi évektől eltérően nem a Hangár utcai sporttelep területén, hanem a lezárt Bányató utcában lesz. Az előrejelzések alapján az eddigiekhez hasonló télies, havas idő várható. Fagyra és havazásra aznap nem kell számítani, de sárra annál inkább, ha a szombati esőzés tényleg megérkezik. Online előnevezésre december 12-ig van lehetőség, ezt követően már csak a helyszínen vásárolható meg az indulás joga. Idei újdonság, hogy a rajtcsomagok már a verseny előtti napon, szombaton is átvehetők a versenyközpontban 13-16 óra között. A szervezők a hulladékcsökkentés jegyében idén textil hátizsákra cserélték a műanyag szatyrokat, így az első 200 nevező Rudy Project hátizsákban kapja meg a rajtcsomagját. A díjazásban is szintet lép a verseny, hiszen a Kellys jóvoltából minden kategória minden dobogósa egy-egy kerékpáros kiegészítővel térhet majd haza. Az energiapótlásról pedig egy tál forró Jókai bableves gondoskodik majd. A versenyzőket a szánkódombon kijelölt szurkolói pontokon lehet majd buzdítani. A hangos biztatás sokaknak segíthet majd az emelkedők leküzdésében, és nem utolsósorban remek hangulatot biztosít. Vajon melyik csapat szurkolói lesznek a leghangosabbak? Vasárnap kiderül! Érdemes a szurkoláshoz is jól felöltözni, valamint zajkeltő eszközök használata engedélyezett, sőt javasolt! Délelőtt 9:30-től az U7, illetve az U9 korosztályos futamaival kezdődik a verseny. A felnőtt férfiak 60 perces futama 14:15-kor kezdődik. Részletes menetrend a verseny honlapján található. Az eseményt pénzdíjas kerékpáros magasugró verseny zárja, ahol kiderül, megdönthető-e a jelenlegi, nem hivatalos „cyclo-cross országos csúcs” vagyis az 60 centiméteres magasság. Érdemes tehát bevésni a naptárba szurkolóként is: Kőbányai Bringapark Kupa 2019. december 15., vasárnap Budapest, Sportliget (Hangár utca 10.) További információk: www.bringapark.hu

Biciklista szaknévsor

Saját fiók

Facebook