Biciklista

Térképes szaknévsor, a kerékpárszaküzletek országos térképe

Címlap Verseny- és túraszervezés
Verseny- és túraszervezés
Szaknévsori tagok száma ebben a kategóriában: 9Szaknévsori adatlap létrehozása

GÖRDÖGÖK SE

5000, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Szolnok, Holló utca 15

Annyira Más Bringabolt

2011, Pest megye, Budakalász, Tanító u. 2.

Schneider Kerékpár Kft.

7100, Tolna megye, Szekszárd, Petőfi u. 13.

Bike Lab Kerékpárbolt és Szerviz

1011, Budapest, Budapest, Fő utca 14-18.

Mátra Bike Kft.

3200, Heves megye, Gyöngyös, Széchenyi u. 7.

First Bike Kerékpárüzlet, Szerviz és Webáruház

1118, Budapest, Budapest, Fehérvári út 88.

bikedoktor.hu

7300, Baranya megye, Komló, Kossuth L. 52.

Mátra Bike Kft.

3200, Heves megye, Gyöngyös, Széchenyi. u. 7.

Kor-Zol Műszaki Szaküzlet

5400, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Mezőtúr, Rákóczi út 4.
  • Marcel Kittel visszavonul!
    Korunk legeredményesebb német sprintere bejelentette visszavonulását, Marcel Kittel 31 évesen abbahagyja a kerékpárversenyzést. Májusban adtuk hírül, hogy Marcel Kittel és a Katusha-Alpecin szerződést bontottak, a német sprinter motivációs problémákra hivatkozott és szünetet szeretett volna tartani, hogy átgondolja a jövőjét. A Tour de France alatt a Jumbo-Vismával tárgyalt a folytatásról, ami azt sejtette engedni, hogy jövőre újra versenyezni láthatjuk Kittelt. De ezen a héten pénteken bejelentette Marcel Kittel, hogy visszavonul, nincs esély a folytatásra, minden motivációját elvesztette, hogy tovább kínozza magát kerékpáron. Novemberben születik meg az első gyermeke és ezzel kapcsolatban úgy fogalmazott, hogy “nem skype-on szeretné látni ahogy felnő”, ugyanis egy profi versenyző egy évben kb 200 napot utazik. Ezenkívül a jövőben azt tervezi, hogy egyetemen fog tanulni. Marcel Kittel 89 profi győzelmet szerzett pályafutása során, melyből 19 szakaszt nyert nagy körversenyen, és 2 napig viselte a sárga trikót a Tour de France-on. Amióta elhagyta a Quickstep csapatát nem talált magára, a Katusha-Alpecinben leginkább a sampon reklámokból ismerhettük a hajáról is híres sprintert. Sajnos ez a hullámvölgy a pályafutása végét jelentette, Marcel Kittel 31 évesen visszavonult.
  • Mi várható a Vueltán? – Az útvonal
    Augusztus 24. és szeptember 15. között a kerékpáros világ szeme Spanyolországra szegeződik, a világ egyik legnagyobb körversenyén, a Vuelta a Espanán csapnak össze korunk meghatározó országúti kerékpárversenyzői. Az útvonalban 2019-ben sem csalódhatunk, az átlagnál több hegyibefutóknak és a forróságnak köszönhetően biztosan izgalmas csatákat láthatunk az összetett menők között. Lássuk az útvonalat! A 2019-es Vuelta Torreviejában kezdődik egy csapatidőfutammal, ahol egy 13,4 km-es pályán mérik össze erejüket a csapatok, a pálya sík, de mivel közvetlenül a tenger mellett halad így az erős szél bekavarhat a végeredménybe. Másnap már egy közel 200 km-es szakasszal folytatódik a verseny, ahol várhatóan nem a sprintereké lesz a főszerep, ugyanis 2. és 3. kategóriás emelkedőket is tartalmazni fog az útvonal, ráadásul az utolsó 2. kategóriás hegy 30 km-rel található a cél előtt, amit nem biztos, hogy ki fognak bírni a gyorslábú sprinterek. A 3.-4. szakasz óriási hegyekben nem fog bővelkedni, a szervezők a kisebb emelkedők ellenére síknak nevezik őket , ezeken a napokon biztos el fog menni egy-egy szökevény csapat, akiket a cél előtt be fog kebelezni a mezőny és a végén mezőnyhajrán fog eldőlni a szakasz végeredménye. Az 5. szakaszon elsőként láthatjuk az összetett menőket versenyezni egymással, ez a nap tipikusan a Vueltára jellemző útvonalat kapta, egy hosszú dombos szakasz egy nehéz elsőkategóriás hegyibefutóval végződik, a 11,1 km hosszú, átlag 7,8%-os hegy nem lesz könnyű falat a mezőny számára. A 6. szakasz is hasonló lesz az előző naphoz, de a végén csak egy harmadik kategóriás emelkedő vár a versenyzőkre. Esélyes, hogy egy szökevény csoport próbál majd hazaérni ezen a szakaszon. A 7. szakasz sem lesz egy sétagalopp, bár az útvonal első fele teljesen sík, a szakasz második felében 3.-2.-3.-2. kategóriás hegyek sorozatát kell leküzdeniük a versenyzőknek, amit a végén egy elsőkategóriás hegyibefutó koronáz meg. A 8. szakasz 167 km-es távján lesz lehetősége pihenni a mezőnynek, mindösszesen “csak” egy második kategóriás emelkedőt kell megmászniuk az cél előtt kb 30 km-rel. A 9. szakasz csak 94,4 km hosszú lesz, de annál nagyobb izgalmak várhatóak rajta, a rövid távon 2db első, 2 db második és egy kiemelt kategóriás hegyet kell teljesíteniük a versenyzőknek, és természetesen hegyibefutóval fog végződni a szakasz… Ezen a napon biztos el fog dőlni, hogy kik azok, akik végső összesítettben esélyesek a győzelemre. A 10. szakaszt egy pihenőnap előzi meg, ami biztosan rá fog férni a mezőnyre a kemény 9. szakasz után. Az összetettben érdekeltek a 10. szakaszon sem pihenhetnek, ugyanis egy 36,2 km hosszú sík időfutam vár rájuk. Ezen napon visszahozhatnak a hátrányukból azok, akik a meredek emelkedőkön nem szerepeltek jól, de a “hegyimanóknál” jobban teljesítenek időfutamon. A 11. és a 12. szakaszt valószínűleg meg fogják hagyni a szökevényeknek, bár előfordulhat, hogy a kisebb emelkedőket jól bíró sprinterek csapatai ezt megpróbálják megakadályozni és mezőnyhajrára vinni a szakasz sorsát. A 13. szakaszon ismét a hegyek lesznek a túlsúlyban, 3. és 2. kategóriás emelkedők sora fogja fárasztani a versenyzőket a szakasz során, hogy a végén egy kiemelt kategóriás hegyibefutón küzdjenek meg egymással a legjobbak. Érdekes napnak ígérkezik. A 14. szakasz a sprintereké lesz, a 188 km-es pályán gyakorlatilag semmi nem áll a sprintbefutó útjában. Egyedül a szél szólhat közbe, mert a tengerhez közeli útvonalat választottak aznapra a szervezők. A 15. szakasz ismét nagyon nehéz lesz, tökéletes alkalmat teremtve arra, hogy a legerősebbek eldöntsék a versenyt, a 154 km alatt 4 db elsőkategóriás hegyet kell leküzdeniük, természetesen hegyibefutóval a végén. A 16. szakasz sem lesz könnyebb, mint az előzőnapi 2 db elsőkategóriás és egy kiemelt kategóriás hegyibefutón csapnak össze a 2019-es Vuelta legjobbjai. Ezután lényegében két nap pihenőt kap a mezőny, a tényleges pihenőnapot egy sík szakasz követi, ahol biztosan nem fog történni semmi érdemleges, maximum annyi, hogy egy nagyobb szökevény csoport ér-e haza vagy a sprinterek csapatai fognak dolgozni a mezőnyhajráért. A 18. szakaszon nem lesz alakalom túl sok pihenésre, 4 db elsőkategóriás hegyet tettek az útvonalba a szervezők, bár annyiban megkegyelmeztek a mezőnynek, hogy nem lesz ezen a napon hegyibefutó, így még az is előfordulhat, hogy nem fognak támadni az összetettben érdekeltek. A 19. szakasz ismét a sprintereké lesz, már ha marad sprinter versenyben a Vuelta utolsó hetére, a 165 km-es sík szakaszon az összetettben változás biztosan nem lesz. A 20. szakasz az utolsó lehetőség arra, hogy valaki változtasson a helyzetén az összetettben, amire a két elsőkategóriás hegy és a hegyibefutó jó alkalmat adhat, bár lehet ekkora már mindenki annyira fáradt lesz, hogy örül, ha meg tudja tartani a pozícióját. A 21. azaz a zárószakasz már az ünneplésről a sprinterek madridi összecsapásáról fog szólni, így túl sok izgalom nem várható, maximum az utolsó km-eken láthatunk egy kis versenyt.
  • Sagan limitált kiadású Ride 100% szemüvegek!
    A Ride 100% nyilván senki előtt sem ismeretlen, hiszen az 1980-as évektől szinte összeforrt a motocross Americana nevével és sok olyan ikonikus pillanathoz kapcsolódott, amelyek a modern motocross gyökereit alapozták meg. Azonban manapság nem csupán a motocross versenyzők, hanem a kerékpárosok új generációja is a márka jelmondatának bűvöletében tör előre a versenyeken. How much effort do you give? (mennyi erőfeszítést adsz bele?) 100%! Az gyártó ebben a szezonban is bemutatta limitált kiadású szemüvegeit, melyeket a Tour de France élsportolójával együttműködésben alkotott meg.  A kollekciót összesen 4, limitált kiadású modell alkotja, melyeket Specialized kerékpárjának tipikus kék színe ihletett. Minden szemüveg egy alapcsomagban érkezik, ennek tartalma maga a szemüveg sötét lencsével, egy pár átlátszó pótlencse, a limitált kiadás színeiben elkészített szemüvegtisztító kendő, pót orrtámasz, valamint egy kemény tok is. A kollekciót összesen 4 darab szemüveg alkotja, ebből 3 már megszokott, egy pedig idei formatervezés. A Speedcraft egy nagyobb méretű modell, gumírozott szárral és orrtámasszal, így tökéletesen ül az arcon. Mindezt tükrözött lencsék egészítik ki. A Speedtrap teljeskeretes dizájn szerelmeseinek kedvez, gyors lencsecsere lehetőségével. Az S2 egy klasszikus kerékpáros modell, cserélhető lencsével, mely tökéletesen követi az arc vonalát. Dizájnja az összes modell közül leginkább a lifestyle vonal képviselője, így a sporton kívül a hétköznapokban is viselhető. Ezt a hatást egy érdekes részlet adja, hiszen teljeskeretes darab látszatát kelti, magán viseli azonban a félkeretes modellek előnyeit. Újdonság a gyönyörű kék Topáz színben játszó Ride 100% S3. A már ismert S2 modell felső, kerekded keretét kombinálja a Speedcraft legendás szellőző rendszerével. A cilkindrikus lencsék, gumírozott orrtámasz és szárak természetes alkotóelemei. Ha megfogott a Ride 100% életérzés, az összes elérhető modelljét megtalálod webáruházunk kínálatában is ezen a linken.
  • 2020-ban a Jumbo-Visma lesz a Team Ineos legnagyobb ellenfele?
    Megnövelt költségvetéssel és Tom Dumoulinnel a soraiban vág neki a 2020-as szezonnak a Jumbo-Visma, és nem titkolt céljuk, hogy jövőre megszorongassák a Team Ineost. Hétfőn jelentették be, hogy Tom Dumoulin jövőre a Jumbo-Vismában folytatja, ami nem volt óriási meglepetés hír, mert rengeteg pletyka keringett arról, hogy a holland összetettmenő már nem érzi magát jól a Team Sunwebben, és a Jumbo Vismával tárgyal. Bár a csapatban ott van Primoz Roglic, akire első számú emberként számíthatnak a nagy körversenyeken, és lehet merész húzás lenne mellé leigazolni Dumoulint. Végül megköttetett a szerződés, 3 évre írt alá a holland sztárkerékpáros a Jumbo-Vismához, ami óriási erősítés lesz a csapat számára. Másnap pedig érkezett a hír, hogy a költségvetésük is magasabb lesz, legkevesebb 20 millió eurós büdzsével vágnak neki a 2020-as szezonnak. Az éppen zajló 2019-es szezonban is kiváló eredményeket tudhat magáénak a Jumbo-Visma, Roglic a tavasszal szépen gyűjtögette a kisebb körversenyeken az összetett elsőnek járó trikókat, míg a Giro d’Italián a dobogó harmadik fokára állhatott fel. A Tour de France-on is nem várt eredményeket hozott a csapat, sárga trikó az első napon, csapatidőfutam győzelem és a sprinteken is folyamatosan számolni velük, na és persze ott volt Wout Van Aert is, aki mély nyomot hagyott a nézőkben, és nem csak a súlyos bukásával az időfutamon, hanem megcsillogtatta tehetségét az első nagy körversenyén a szeptemberben még csak 25. életévét betöltő háromszoros cyclocross világbajnok, sokra hívatott országúti versenyeken is. És nagyon lényeges dologról nem szabad még megfeledkezni, Steven Kruijswijk összetett 3. helyéről, a két Ineosos mögött ő volt a legjobb versenyző. 2020-ban csatlakozik hozzájuk Tom Dumoulin, így már 3 kiváló összetettmenő lesz a csapatban, ha meg meri kockáztatni a vezetés akkor akár mindhármat harcba küldhetik a sárga trikóért, bár valószínűleg valamelyikük inkább a Girora fog fókuszálni. Egy biztos, nagyon erős kerete lesz jövőre a Jumbo-Vismának és eséllyel pályázhatnak arra, hogy megizzasszák az Ineos csapatát.    

Biciklista szaknévsor

Saját fiók

Facebook