Biciklista

Térképes szaknévsor, a kerékpárszaküzletek országos térképe

Címlap Partnerek

Parnerek

E-mail Nyomtatás PDF

Biciklista.huSzeretnél a Biciklista.hu partnere lenni? Nincs más dolgod, csak helyezd el a logónkat és linkünket a weboldaladon és írj egy e-mailt róla az info[kukac]biciklista.hu címre.

Partnereink:

VIP Linkkatalógus

Linkraktár

Utazás Videó

ITems.hu

1m Linkgyűjtemény

ADP linkek - linkkatalógus

ARTidas linkgyűjtemény

Sport, Kerékpársport

LinkHU - Linkgyűjtemény

Linkhely.hu

Linkkatalógus

Pagerankbooster.org

Linkgyűjtemény.org

Marketing Katalógus

SEO Linkkatalógus

 

 
  • Egyszerre stílusosan és sportosan – SPINAIR
    Te is szeretsz stílusosan bringázni? És mi a helyzet a szemeid védelmével? Bemutatkozik a Rudy Project legújabb szemüveg-kategóriája, az Active Lifestyle! Egyre többen keresnek olyan szemüveget, amit legfőképp a hétköznapok során viselne, de a könnyed sportoláshoz is hordaná. Erre viszont nem a legjobb választás a hagyományos napszemüveg, hiszen azok keret-kialakítása és a gumírozások hiánya miatt az aktív helyzetekben csúszkálhatnak arcunkon és nem annyira biztonságosak, mint egy sportkeret. Ezen kialakuló igényekhez az olasz gyártó létrehozta a SPINAIR-családot, mely külső jegyeiben egy stílusos napszemüveg, belső tulajdonságai alapján pedig egy sportra alkalmas modell. Így például a keret a rendkívül rugalmas és erős Grilamid anyagból készült, és a szárak nedvességre is tapadó gumírozásokat kaptak. Ezeknek köszönhetően egy napszemüvegtől soha nem tapasztalt komfortot és személyre szabhatóságot kapunk. Három különböző modell érkezik ebbe a kategóriába: a SPINAIR 56 kerek formájával, az 57 markánsan szögletes és telikeretes kialakításával, míg az 58 szögletes és félkeretes kivitelével hódít. Minden SPINAIR modell rendkívüli szemvédelmet és tökéletes, zavartalan látást biztosít viselője számára, köszönhetően a kiváló minőségű lencséknek, melyek között megtaláljuk a lélegzetelállító vizuális élményt nyújtó Polar 3FX HDR változatokat is. A Polar 3FX HDR lencsék egyszerre kombinálják a Rudy Project utolérhetetlen polarizációs technológiáját, mely csökkentheti a zavaró és fárasztó csillogásokat és fénytöréseket, valamint a színkiemelő HDR-technológiát. A SPINAIR szemüvegeket keresd a hazai forgalmazó webshopjában vagy a bemutatótermében, illetve partnereinél.
  • Topeak RideCase iPhone X / Xs – kedvenc almánk védelme
    A Topeak RideCase sorozat tagjai közé megérkezett az iPhone X / Xs modellekhez passzoló tok, mely könnyebbé teheti mindennapi bringázásunkat akár sportolásról, akár városi közlekedésről van szó, miközben a bringán kívül is gondoskodik kedvenc kütyünk védelméről. A csúszásmentes és karcálló tok ipari minőségű műanyag és gumi felhasználásával készült, mely úgy öleli körbe telefonunkat akár egy “exoskeloton”, vagyis külső váz. Természetesen ez a szoros szimbiózis biztosít rázkódás- és ütésvédelmet, miközben a CNC megmunkálású széles tartományban állítható tartó rezzenésmentesen fixálja előttünk a telefont. Állíthatóságának köszönhetően akár álló, akár fekvő tájolásban is használhatjuk, a ráhelyezett mobilt pedig pillanatok alatt le-, illetve felcsatlakoztathatjuk rá. Kreatívabbak használhatják fedélzeti kamerának is, de szükség esetén vészlámpaként sem utolsó a telefon beépített LED-je. A beépített “kitámasztó” valószínűleg a mindennapokban fog hasznosnak bizonyulni, ez szintén mindkét orientációban működik, állóként az irodai asztalon lehet hasznos, míg fektetve az otthoni multimédiás és szórakoztató funkciókat lehet vele megkönnyíteni. A tok használata esetén az egyik legfontosabb extráról sem kell lemondanunk, ugyanis kompatibilis a vezeték nélküli töltés lehetőségével.   Az extra védelem mindössze 32 grammot nyom, ami talán nem olyan súlyos extra, hogy a mindennapokban ne tudnánk elviselni. Ez egy elég szofisztikált súlyadat, valószínűleg még a gramm-mániások feje sem fog megfájdulni tőle. Külső befoglaló méretei 14.9 x 7.6 x 1.4 cm. Ajánlott fogyasztói ára: 19 000 Forint (tok+konzol)
  • Giro d’Italia: Cápatámadás, Roglic bajban
    A 15. szakaszon egy egész napos szökés végén Dario Cataldo haladt át elsőként a célvonalon, az összetett menők közül Roglicnak akadtak problémai, amit a többiek kihasználtak és adtak a szlovénnak jó pár másodpercet. A Giro d’Italai 15. szakaszán 232 km volt a penzum a mezőny számára, ami csak a táv második felében tartogatott emelkedőket, pontosan két második és egy harmadik kategóriás hegyet, az utóbbit pedig már a Lombard Körről jól ismerhettek a versenyzők, kiváltképpen Vincenzo Nibali (Bahrain-Merida), aki már nyert itt versenyt. A nap szökése gyorsan megalakult, Dario Cataldo (Astana) és Mattia Cattaneo (Androni Giocattoli-Sidermec) a 20. km környékén lépett el a mezőnytől. Előnyük lassan, de biztosan növekedett és mikor a cél előtt kb 40 km-rel felértek a második második kategóriás hegyre és az előnyük még mindig 4 és fél perc volt, sejteni lehetett, hogy akár a két szökevény még haza is érhet. Az említett második kategóriás emelkedőn Primoz Roglic (Team Jumbo-Visma) kerékpárjával történt valami (egyelőre még tisztázatlanak a körülmények) és kerékpárt kellett cserélnie, viszont nem volt vele elöl segítő és a kísérőautó is kicsit hátrébb volt, ezért az egy bollyal hátrébb tekerő csapattársát várta meg, aki átadta neki a kerékpárját. A lejtmenetben a szlovén vissza tudott zárkózni, de kérdéses volt, hogy idegen kerékpárral, hogy fogja teljesíteni az utolsó harmadik kategóriás hegyet és az azt követő technikás lejtmenetet. Az emelkedőn az összetettben érdekeltek közül Simon Yates (Mitchelton-Scott) indított támadást, majd azt megkontrázta Vincenzo Nibali (Bahrain-Merida), akivel egyedül a rózsaszín trikós Richard Carapaz (Movistar Team) tudta tartani a lépést. Roglic próbált saját tempóban felzárkózni rájuk, de a hegytetőn 12 másodperc volt a hátránya. A lejtmenetben megjósolható módon Nibali gurult el a többiektől, de túl nagy előnyt nem tudott szerezni, így Carapazék felértek rá a síkon. Roglicnak a lejtőn további gondjai akadtak, az egyik kanyart túlvállalta és a szalagkorláton végezte. Viszont annyi szerencséje volt, hogy lényegében komolyabb sérülés nélkül megúszta ő és a kerékpárja is az esetet, így tudta tovább folytatni a versenyt. A szakaszgyőzelemért az egész napot szökésben tekerő duó hajrázott, melyet Dario Cataldo nyert. Túl sok előnyük nem maradt a végére, mert Nibaliék csoportja 11 másodperccel érkezett mögöttük. Roglic végül 40 másodpercet kapott Carapaztól és Nibalitól, így 47 másodperccel második az összetettben Carapaz mögött és kereken 1 perc előnye maradt Nibalival szemben. Hétfőn pihenőnap következik, de keddtől izgalmas utolsó hétnek nézünk elébe. Giro d’Italia 15. szakasz eredménye: 1 Dario Cataldo (Ita) Astana Pro Team 5:48:15 2 Mattia Cattaneo (Ita) Androni Giocattoli-Sidermec 3 Simon Yates (GBr) Mitchelton-Scott 0:00:11 4 Hugh John Carthy (GBr) EF Education First 5 Richard Carapaz (Ecu) Movistar Team 6 Vincenzo Nibali (Ita) Bahrain-Merida 7 Miguel Angel Lopez (Col) Astana Pro Team 0:00:36 8 Rafal Majka (Pol) Bora-Hansgrohe 9 Domenico Pozzovivo (Ita) Bahrain-Merida 10 Mikel Landa (Spa) Movistar Team Összetett állás: 1 Richard Carapaz (Ecu) Movistar Team 64:24:00 2 Primoz Roglic (Slo) Team Jumbo-Visma 0:00:47 3 Vincenzo Nibali (Ita) Bahrain-Merida 0:01:47 4 Rafal Majka (Pol) Bora-Hansgrohe 0:02:35 5 Mikel Landa (Spa) Movistar Team 0:03:15 6 Bauke Mollema (Ned) Trek-Segafredo 0:03:38 7 Jan Polanc (Slo) UAE Team Emirates 0:04:12 8 Simon Yates (GBr) Mitchelton-Scott 0:05:24 9 Pavel Sivakov (Rus) Team Ineos 0:05:48 10 Miguel Angel Lopez (Col) Astana Pro Team 0:05:55
  • Mégsem lesz Gavia az idei Giro d’Italián!
    A szervezők bejelentették, hogy a kedvezőtlen időjárási helyzet miatt a 16. szakaszból kiveszik az idei Giro d’Italia legmagasabb hegyét, a Gaviát. A 2019-es Giro d’Italia legmagasabb hegye, azaz a Cima Coppi, eredetileg a 16. szakasz útvonalában található 2618 méter magas Gavia lett volna. Viszont a Giro rajtja óta folyamatosan megy a találgatás, hogy az évszakhoz képest hűvösebb időjárás miatt fel tud-e rá menni a mezőny. Az utóbbi időben több kép jelent meg az interneten a hágóról melyen óriási hófalak láthatók, ez már erősen sejtette, hogyha nagyobb csoda nem történik akkor a Gavia kimarad az idei programból.   A bejegyzés megtekintése az Instagramon   sprintcycling (@sprintcycling) által megosztott bejegyzés, Máj 25., 2019, időpont: 12:50 (PDT időzóna szerint) A szervezők végül 3 nappal a 16. szakasz előtt bejelentették, hogy kiveszik a Gaviát az útvonalból, ugyanis rossz időjárási körülményeket jeleznek elő, akár lavina vagy lefagyások is előfordulhatnának a szakasz során, és így túlságosan kockázatos felvinni a versenyt a hágóra. Ezzel a helyzettel még egy esélyt vesztettek azok az összetettért harcoló versenyzők, akik a hegyeken erősek, viszont kevésbé jó időfutammenők. A 16. szakasz új útvonala az alábbi képen látható:

Biciklista szaknévsor

Saját fiók

Facebook